piątek, 31 lipca 2009

Tydzień Kultury Beskidzkiej 2009

Jak co roku miłośników folkowych klimatów - nie tylko muzycznych - będzie przybywało w Beskidach. Zaczyna się 46 już Tydzień Kultury Beskidzkiej. Impreza osobliwie urokliwa - kolorowa, ciekawa, interesująca. Przyzwoicie schłodzone, lane piwo pozwoli walczyć z upałami. Sporo atrakcji kulinarnych - m.in. łeb świński nazywany żartobliwie przez mojego ojca "bużką" będzie miał wzięcie na pewno. Wypieki gospodyń beskidzkich, swojski miód, smalec - zapachy takich specjałów będą towarzyszyły mieszkańcom i gościom oglądającym występy zespołów z najróżniejszych stron świata.

Zapraszam do zapoznania się z programem imprezy.

Tymczasem kilka fotek z roku ubiegłego.




2 komentarze:

  1. adres Twojego bloga znalazlam szukajac programow do obrobki zdjec na linuxa...
    No wiec wlasnie, znalazles cos, polecisz?
    gimp, picasa, iphoto (na mac.u)- uzywam. Tyle sie mowi, ze adobe wypusci photoshop na linuxa, a tu ani widu , ani slychu.
    Pozdrawiam, u mnie tez nikon (D50 )

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzegorzowa - witaj !
    Co prawda kilka dni temu a konto odzyskania przestrzeni dyskowej usunąłem linuxa, nie mniej szczerze mówiąc poleciłbym Ci Gimpa + dodatki, pluginy, ufraw. Tym programem można praktycznie zrobić wszystko co potrzebne przy średnio zaawansowanej obróbce zdjęć.
    U mnie w tej chwili Canon :) Przeszedłem przez wszystkie marki (Fuji, Pentax, Nikon, Canon) oprócz Sony, żeby w końcu coś wybrać i określić sprzęt jaki będzie mi najbardziej odpowiadał. Myślę, że kiedyś, docelowo będzie to pełna klatka. Na razie korzystam z tego co mam :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń