niedziela, 20 maja 2012

Moja sceneria Podhala

   
     Jeśli ktoś byłby zainteresowany pobraniem mojej scenerii Podhala dla Flight Simulatora - podam poniżej link. Najpierw jednak kilka słów opisu.
  • Scenerię stworzyłem w oparciu o zdjęcia satelitarne, następnie nałożyłem na nie skromny autogen w postaci drzew. Nie mam niestety żadnego programu, który potrafiłby uzupełnić scenerię zabudowaniami [układanie ich ręcznie na tak wielkiej powierzchni to jakieś nieporozumienie :) ]. Scenerię sprawdziłem na FS2004 korzystając dodatkowo z siatki wysokościowej Polski [do pobrania z serwisu Flightsim - wymaga darmowej rejestracji, szukany plik polandme.zip wielkość około 67 MB] Moja sceneria obejmuje obszar od granicy Nowego Targu do Jabłonki na zachodzie.

  • Ta prosta sceneria jest oczywiście zupełnie darmowa. Jeśli ktoś lubuje się w lotach VFR może będzie chciał spróbować. Plik ze scenerią ma około 24 MB. Z ustawionym limitem widzialności na 30 nm [~55 km] prezentuje się następująco:



         Jeśli ktoś się pokusi o sprawdzenie tej scenerii, chętnie poczytam uwagi. Zaznaczam jednak od razu, że jest to dodatek stworzony tylko i wyłącznie na moje własne, domowe potrzeby. Nie mam zamiaru specjalnie go zmieniać czy poprawiać. Jednak jako że pracuję na rejonem od powyższej scenerii aż po północne krańce Krakowa oraz na zachód poza Bielsko-Białą - bardzo będę cenił sobie jakieś uwagi natury technicznej. Takie które mogą się okazać pomocne w przyszłości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz