niedziela, 18 marca 2012

LZMA Martin - LKTB Brno - VFR Cessna Skyhawk

Kolejny lot po słowackiej stronie. Cessna Skyhawk po przemalowaniu nosi m.in. na drzwiach adres internetowy mojego bloga, rejestrację SP-ORB oraz polską flagę. Wykazałem się korzystając z Textomatic Flight1 oraz PhotoFiltre i w końcu przerobiłem tę Cessnę na polską maszynę. To się nazywa patriotyzm :)
Tatr nie będziemy podziwiać, bo trasa bardziej biznesowa niż widokowa, poza tym wiedzie nas na zachód...
Pogoda rewelacyjna:

LZMA Martin:
Wind direction: from 80 degrees varying from 60 to 120 degrees
Wind speed: 4 knots
Visibility: More than 10 kilometers
Sky conditions: Clear
Temperature: 9 degrees Celsius, Dew point: 2 degrees Celsius
Altimeter setting: 1018 hectopascal

LKTB Brno Turany
Wind direction: from 140 degrees varying from 100 to 180 degrees
Wind speed: 4 knots
Visibility: More than 10 kilometers
Sky conditions: Clear
Temperature: 13 degrees Celsius, Dew point: 2 degrees Celsius
Altimeter setting: 1017 hectopascal


Trasa oraz jej profil wysokościowy będą wyglądać następująco:


Lot wykonam na 5000 ft, 4 osoby na pokładzie, sporo paliwa, niewiele brakuje do maksymalnej dopuszczalnej wagi samolotu. Start z Martina z klapami, reszta na filmiku do którego obejrzenia zapraszam. W całości, po skompresowaniu film trwał prawie 20 minut [626 MB], więc musiałem go mocno okroić. Szkoda, ponieważ po trasie TileProxy pokazał swoje pazurki i miejscami scenerię miałem z rozdzielczością 60 cm /pixel. Wiadomo, że pod FSX wyciąga się lepsze parametry, ale u mnie pod FS2004 to i tak rewelacja a ja przecież nie mam zamiaru czytać z wysokości 1500 metrów gazety na kolanach u sąsiadki :) Było nie było - wspomniany TileProxy dwa razy w ciągu lotu odmówił posłuszeństwa. Ale co tam marudzenie - lecimy ! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz