niedziela, 25 marca 2012

KHIO Hillsboro - traffic pattern

Kontynuując zwiedzanie i poznawanie okolic Portland kolejny raz pojawiłem się na lotnisku KHIO Cessną 150. Rewelacyjne, darmowe wydanie tego samolotu - można pobrać przykładowo TUTAJ. Przed pobraniem należy podać nazwę użytkownika RADAR i hasło CONTROL. Samolot ten nie posiada panelu 2D, jednak nie stanowi to problemu, ponieważ nawet na słabszych wydajnościowo komputerach działa płynnie. Jeśli ktoś koniecznie chce mieć panel 2D - można samemu go stworzyć a nawet opublikować. Jak piszą autorzy: "Il vous est aussi permis de créer pour ce Cessna 150 un panel 2D et de l'uploader sur un quelconque site"...
Odbyłem dopiero 3 loty w tej okolicy. Drugi z nich - IFR z KHIO do KPSC, trwał w całości niemal 2 godziny. Błędem było to, że liczyłem po zakończeniu lotu na włączenie "REPLAY" i stworzenie krótkiego filmu. Jak się okazało przy podaniu czasu odtworzenia rzędu ~6700 sekund FS owszem - załadował lot, jednak odtwarzał go z klatkowaniem i przycinaniem się raz po raz. Tak więc mimo rewelacyjnych scenerii jakie miałem w czasie tego lotu nie pokażę z niego nawet kilkunastosekundowego filmu :(...

Pogoda pozwala mi tym razem na wykonanie kręgu z pasa 31 [u mnie w scenerii nadal 30 - nie mogę znaleźć aktualizacji ani poprawki], jednak jak sie okazało z pasa 31 niedozwolone jest wykonywanie konwojerów [w pewnych godzinach], ponadto wykonując kręgi - kręcimy je w prawo [dziękuję Michałowi za podpowiedź jak to odczytać na mapie]:



Tak więc zrobiłem jeden, prawy krąg. Według map 1000 ft AGL czyli plus wysokość lotniska nabieramy wysokości do 1200 ft.
Poniżej film ze wspomnianym kręgiem do pasa 31 - zapraszam do obejrzenia, skomentowania :)




Kolejny króciutki film - z lądowania Cirrus'em SR22 w Seattle KSEA. Fajny model, ciekawy samolot - pisałem już o nim więc nie będę się powtarzał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz