niedziela, 7 lipca 2013

Rowerkiem przez Chełm [603 mnpm]

     Góra Chełm [Beskid Średni] 603 mnpm nie jest absolutnie wyzwaniem pod względem trudności, To w przeważającej części pokryta lasem kopuła o sporej podstawie, otoczona małymi beskidzkimi miejscowościami Zachełmną, Stroniem, częścią Budzowa... Wybrałem się tam na rowerze, ale niestety  przedstawię tylko poglądową mapę przejazdu. Poniżej kilka fotek, zapraszam do obejrzenia, trafiłem tam na bardzo urokliwe miejsca. A że wybrałem się dość późnym popołudniem - musiałem liczyć się z czasem i dlategoż niewystarczająco "napasłem" oczy i aparat ;)

     Pomimo dużych różnic w wysokościach przez całą trasę nawet poradziłem sobie kondycyjnie. Cały przejazd szacuję na długość około 8-10 km .
 No to lecim ;)




























A poniżej poglądowa mapa trasy:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz