poniedziałek, 9 stycznia 2012

Szaleństw powietrznych ciąg dalszy...


      Długie weekendy są nieznośne dla mnie. Będąc pod wielkim wrażeniem bloga p. Michała Miłosia zamiast latać wielkimi maszynami postanowiłem przy pogodzie jaka jest wybrać się na lot z Nowego Targu do Krakowa. Heh a ta pogoda nie rozpieszcza ostatnio - metar z Popradu na początek lotu:
LZTT 081600Z VRB03KT 4000 -SN BR FEW008 BKN014 BKN018 01/M01 Q1008 NOSIG
Opady śniegu, słaba widoczność, można jedynie latać IFR. Jednak w Nowym Targu to niedozwolone... Niedozwolone w rzeczywistości, jednak z wirtualnym świecie można sobie na to pozwolić. Przygotowałem więc prosty plan lotu:

I postanowiłem wyruszyć Cessną Skyhawk w tę trasę. Filmik - w 2 częściach - poniżej. Do tego lotu "zaprzęgnąłem":
Flight Simulator 2004,
Flight1 Cessna Skyhawk + moje modyfikacje kokpitu,
FSMetar

...a więc naprawdę minimum :)
Część Pierwsza


Część Druga

1 komentarz:

  1. Widzę Sławku, że wirtualne latanie bardzo Cię pochłania, może trzeba zrealizować swoje marzenia w realu? Zupełnie nie znam tematu ale mój brat aby to osiągnąć, zaprzyjaźnił się z ludźmi, którzy mają swoje prywatne samoloty, często z nimi lata, choć sam nie ma uprawnień. Może to i sposób? Mnie akurat to nie kręci, raz leciałem dwupłatowcem mając 9 lat, potem nie było okazji. Pozdrawiam Sławku i życzę wiatru pod skrzydła.

    OdpowiedzUsuń