czwartek, 3 września 2009

Tatry Zachodnie

Wyjazd w Tatry Zachodnie zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy wczoraj tj. 2 września. Wycieczkę rozpoczęliśmy w Zverovce. Kierując się w stronę Rohacskego Vodopadu. Łehhh - ten robi wrażenie niesamowite. Dotarliśmy tam w okolicach południa, więc słońce zaczynało wyzierać sponad drzew i świeciło od góry w obiektyw. Po kilkunastominutowej sesji z wodą w roli głównej zaczęła się wspinaczka do Wyżniego Stawu Rohackiego, (Štvrté Rohačske Pleso) na wysokość 1718 m n.p.m. Stamtąd do Pośrednich Rohackich Stawów a następnie do Niżniego Stawu i spowrotem do Zverovki.

Trudno określić ile czasu zajęłaby ta trasa gdyby wędrować bez aparatu. Ale to z kolei byłby chyba grzech :). W około 9 godzin pokonaliśmy ten splot szlaków przynosząc z sobą nie tylko setki ujęć, ale również niepowtarzalny klimat Tatr Zachodnich, ich urok i charakter.

Ale dość gadania - kilka zdjęć poniżej. Okraszone podpisem jaki sobie wymyśliłem. Mam nadzieję, że nie odbierze on zbyt wiele treści przedstawionym zdjęciom.

Na pewno uda się jeszcze dodać jakieś zdjęcia - na razie dołożę zdjęcie ich autora czyli mnie :)