niedziela, 1 września 2013

Piknik Lotniczy Nowy Targ 2013

    Z dawnego 3 Pułku Lotnictwa Myśliwskiego w Krzesinach przyniosłem w sobie zamiłowanie do lotnictwa. Pilotem przynajmniej na razie nie jestem, ale często zadzieram głowę do góry by podziwiać latające żelastwo. Oczywiście trasowe, wielkie samoloty pasażerskie jak i pomniejsze awionetki nigdy nie zrobią takiego wrażenia jak myśliwce oraz ich piloci z nieokiełznaną fantazją... W Nowym Targu odbył się V Piknik Lotniczy; oglądać można było nie tylko wystawę statyczną, ale również popisu akrobacyjne m.in. Flying Bulls z Czech.
 
     W czasie Pikniku pracowała również okolicznościowa stacja krótkofalarska SN5NPL. Krótki film nie tylko z pracy stacji można zobaczyć pod poniższym linkiem http://www.youtube.com/watch?v=q94BMSa05NA#t=194

Nie sposób pokazać wszystkich zdjęć, więc wyrywkowo wybrałem kilka pozycji, aby nakreślić różnorodność całej imprezy.

Mi-24 w słońcu

Stinson 108 Voyager

Cessna C337 SkyMaster
Cessna Skyhawk
Bucker Bu 131 Jungmann

Flying Bulls w akcji:



  
Z inscenizacji historycznej




"Tańczące, latające lokomotywy" [nie lubię ich nazywać czołgami ;) ]

Z prezentacji samochodów zabytkowych

Stanowisko okolicznościowej stacji KF - SN5NPL

"Byki" kręcą serduszko na niebie ;)

    Wszystkie zdjęcia wykonałem D90-tką z kitem 18-105.

5 komentarzy:

  1. Świetne kadry. Wygląda na super imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Izo,Jacku - dzięki za odwiedziny ! Impreza przeszła moje oczekiwania pod każdym względem. Nie chwalecy się jestem trochę muzykiem i pilotem symulatorowym i fotografem i początkującym krotofalarzem i do tego milosnikiem folkloru gór. Tu miałem wszystko w jednym miejscu. A do tego niedaleko domu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kadry !!!
    Chciałbym kiedyś uczestniczyć w czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, wspaniałe maszyny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń