niedziela, 15 kwietnia 2012

ATR 72-500 ląduje w Gdańsku


         Dziś, przy niezbyt przyjaznej pogodzie wybrałem się z Krakowa do Gdańska ATR 72-500. Na polskim wirtualnym niebie była nawet kontrola EPWW_S_CTR czyli Warszawa Radar. Tym bardziej miło spędzić ten czas w powietrzu. W Krakowie nie było specjalnie ruchu - jedno lądowanie, jeden start oprócz mojego. W czasie lotu w centralnej Polsce ruch o wiele większy. Przeważnie loty z i do Warszawy, kilka również jak mój - do Gdańska. W zasadzie zastanawiałem się nad lotem z Popradu. Warunki meteo zmuszały tam do startu z pasa 07. Procedura LOLKA1Z należy do przyjemnie "zakręconych" i pozwala się trochę postresować za sterami :)





































Oczywiście nie miałem zamiaru korzystać z samolotu wyposażonego w RNAV - gdzie tam - straciłbym całą przyjemność z zabawy :) Miała to być poczciwa, nieśmiertelna Cessna Skyhawk. Prezentuje się ona tak [po moich ingerencjach w nr rejestracyjny i kilka innych szczegółów]:





























 
     

     Ostatecznie jednak musiałem zrezygnować, ponieważ do sprawdzenia i przetestowania pozostawał mi ATR z podmienionym oświetleniem [Shockwave 3D Lights]. Poza tym pogoda naprawdę stała się wredna i zdecydowałem, że polecę z Krakowa do Gdańska. Wysokość 18 000 ft, trasa prosta jak drut - Jędrzejów JED, droga N133, punkt LODNI - będący punktem wejścia do TMA Gdańsk, pierwszym punktem procedury przylotowej [STAR] LODNI1P - jej mapa poniżej:









































    Jednakowoż na dolocie do LODNI w trakcie zniżania przechwycił mnie kontroler i pozostałą część podejścia do lądowania wykonywałem wg jego wektorów. Żeby nie przynudzać całym przelotem [wszak dałem już film z całego lotu na trasie Warszawa-Gdańsk, w 11 częściach] pokażę tylko samo lądowanie. Zapraszam do obejrzenia !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz